Перейти до основного вмісту

Пошуки майстрів

Все почалось з того, що мені потрібно було приєднати до квартири приміщення площею близько 30 квадратних метрів. Оскільки всіх майстрів всі клієнти традиційно обсерають, я взявся гуглити, і розіслав декілька листів на декілька контактів з декількох сайтів, які я знайшов, шукаючи ремонт у Львові. Жодної надії на ці листи я не мав, оскільки в Україні практично ніхто не відписує на емейли і контакт-форми. Тим більшим було моє здивування, коли мені передзвонили просто на Великдень, і дуже ввічливим голосом запропонували свої послуги. Далі було ще дивовижніше. Рівно 0 9-й, як і було домовлено, в двері подзвонили, і інший дуже ввічливий хлопець все вислухав, пообіцяв все порахувати, і сконтактувати зі мною за день-два. І сконтактував. А ще за кілька днів ми узгодили, що працювати починаємо на початку травня, і що все буде чьотко. Це був прекрасний початок, окрім того, що почали ми не 1-го травня, а 9-го. Ну нічого, можливо і краще починати такі справи на День Перемоги, чи як там його зараз називають.

Далі Буде

Коментарі