Перейти до основного вмісту

Іван і його команда

     Перший день. Подзвонив Іван, якого прислав ввічливий голос з попереднього поста. Іван довго не міг зрозуміти де я живу, потім довго не міг знайти замок де набрати код, і врешті, прийшовши, довго щось мичав про ремонт, з чого я зрозумів, що він ремонтів мабуть ніколи не робив. Але питатись було якось незручно, і я промовчав. Він обіцяв за перший візит визначитись з інструментами і людьми, і завтра на ранок приступити до роботи. 

     Наступного дня прийшло двоє. Імена забув. Один чувак був явно з сильного бодуна, чого абсолютно не приховував його напарник. З інструментів в них була сокира і все.  Чомусь згадалась пісня з дєцтва:

Єхалі два брата,
в дальніє  края,
у ніх била гітара,
і більше ні...уя

Задача - розібрати дерев'яну підлогу. Працюють.

П.С.
Завершили в 3-й годині дня. Нормально так попрацювали - з 11-ї до 3-ї :) Сказали нєфіг тут сидіти, роботу закінчилась, прораба нема. Я починаю любити своїх перших робочих...

Коментарі

  1. Яакщо не зміг знайти адресу - треба зразу йти до наступного майстра. З мого досвіду то погана прикмета. Один з електриків не міг знайти мій будинок, навіть масив, хотів уже забити на ту роботу, але я, на свою голову, допоміг йому таки розшукати мене...

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар